Blog > Komentarze do wpisu

Zapiekanka z paczkow

Czyli taki po-tlustoczwartkowy recycling ;)

Do tej zapiekanki paczki musza byc stare - najlepiej dwu-trzydniowe - w przeciwnym razie bedzie ciapowata... Przepis (ze strony essen-und-trinken.de) znalazlam juz duuuzo wczesniej i specjalnie kupilam wiecej paczkow :) Raz sie zyje & tyje ;)

Skladniki na srednia forme:

3 paczki

3 jajka

350ml mleka

pol lyzeczki cynamonu

3 lyzki cukru

2 lyzeczki skorki z cytryny

3 lyzeczki platkow migdalowych

Paczki pokroic w plasterki i wylozyc nimi wysmarowana maslem forme. Mleko, jajka, cukier, cynamon i skorke z cytryny wymieszac i masa zalac paczki. Posypac platkami migdalowymi.

Piec w temperaturze 180 stopni przez ok.30 minut

http://kwiecienkaodkuchni.blox.pl/resource/belinerauflauf1.jpg http://kwiecienkaodkuchni.blox.pl/resource/berlinerauflauf2.jpg

Podawac oproszone cukrem pudrem lub canamonem ;)

http://kwiecienkaodkuchni.blox.pl/resource/berlinerauflauf3.jpg

piątek, 08 lutego 2013, kwiecienka1
Tagi: grzesznie

Polecane wpisy

Dodatki na bloga
Durszlak.pl